Saturday, 15 October 2016

Blurry vision

On the occassion of yesterday's Teacher's Day in Poland I would like to tell you some news. After quite a long job hunt I've become a new member of the teaching staff at one of the schools in my city. That's just great news for me! And since that time, I had my first day off yesterday. Not necessarily a day off work, but a day off in general. I'm not sure if I mentioned that before but I also attend a sewing course. It means that from Monday to Thursday I teach and from Friday to Sunday I learn how to sew. I try my best to work on the blog as well. Wish me luck and tell me what you think of today's outfit in the comments.

..............


Przy okazji wczorajszego Dnia Nauczyciela chcę Wam przekazać pewne wieści. Otóż po dość długich poszukiwaniach pracy, dołączyłam do kadry nauczycielskiej jednej ze szkół w moim mieście. Są to dla mnie wspaniałe wieści! Jednak od czasu rozpoczęcia nowej pracy, dopiero wczoraj miałam pierwszy wolny dzień. Nie mówię tutaj jedynie o dniu wolnym od pracy, lecz dniu wolnym w ogóle. Nie jestem pewna czy już wspomniałam, ale uczęszczam również na kurs wytwarzania odzieży. Znaczy to, że od poniedziałku do czwartku uczę, natomiast od piątku do niedzieli uczą mnie szyć. Robię również co w mojej mocy by prowadzić bloga. Życzcie mi więc powodzenia i dajcie znać co sądzicie o dzisiejszej stylizacji w komentarzach.
















Photos by D.


11 comments:

  1. Im więcej ma się na głowie, tym lepiej człowiek się organizuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację. Także oby mi to wszystko sprawnie wychodziło. Pozdrawiam serdecznie ;)

      Delete
  2. A czego uczysz?
    Gratulacje, mam nadzieję, że się w tym odnajdziesz - ja nigdy nie szukałam pracy w zawodzie, a dziś się tyle w systemie oświaty pozmieniało, że gdyby ktoś kazał mi iść i uczyć, to chyba sama bym się w tym zgubiła ;P

    kolega wyżej dobrze napisał - im więcej roboty i mniej czasu, tym lepiej się wszystko ogarnia. Będzie dobrze!

    Zestaw dobry, bo w Twoim stylu - w każdym calu.
    Ten krój nogawki - taki detal, a tak cieszy!
    No i kamizelka zacna - pierwsza klasa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem po studiach lingwistycznych, uczę angielskiego. A Ty z zawodu jesteś nauczycielką? Jakiego przedmiotu? Biorąc pod uwagę, że to moja pierwsza praca w publicznej szkole to sama jeszcze się troszkę gubię, ale jestem na dobrej drodze do ogarnięcia wszystkiego. Trochę praktyki i będę się czuć jak ryba w wodzie.
      Dzięki za komentarz kochana. Jak tylko uda mi się znaleźć kilka chwil to zagłębię się troszkę w Twoje ostatnie posty i będziesz mieć lawinę komentarzy. Pozdrawiam serdecznie.

      Delete
  3. życzę powodzenia, a jakże! buty fajnie podkręcają całosć stylizacji, zazdroszcze też, że masz figurę odpowiednią do noszenia takiej długości spodni:)
    Przy okazji bardzo dziękuję Ci za wszystkie miłe słowa, które zostawiłaś na moim blogu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Bardzo mi miło i mam nadzieję, że jeszcze znajdziesz chwilkę by do mnie zajrzeć. Ja tymczasem próbuję nadrobić zaległości na Twoim blogu i zapewniam, że to nie koniec moich komentarzy :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
  4. Super! Uwielbiam Twoje linie, kroje i lekkość w stylizacjach. A przede wszystkim podziwiam talent do projektowania i szycia!
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Nauczyciela! Powodzenia w nowej pracy! Ja tez jestem po studiach lingwistycznych ale szkoły omijam z daleka (z powodu dzieci oczywiście hehe). Duży wyraz szacunku !!

    xx Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki kochana za wszystkie miłe słowa w komentarzu i życzenia oczywiście. Obym tylko znalazła czas na dalsze projektowanie i szycie, bo jedyne o czym ostatnio marzę gdy mam wolną chwilę to sen!

      Delete
  5. I am really impressed with this look. I like absolutely everything about it, from the bangs (amazing) to your shoes. It is so geometrical and elegant, yet somehow rebellious. The jacket is awesome, very simple but it is exactly how it is supposed to be, it really highlights the trousers. And the trousers... I love them! The stripes, how they are perfectly widened, and how the legs are rolled up!
    I know how you scarcely have any time because of school, but I really hope you'll show us more gems like this!
    10/10

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dz! Your comments are always so elaborated and poetic in a way. I appreciate every one of them and thank you for your lovely words and your time. I'll try my best to show more outfits as soon as I have more time on my hands. Cheers :)

      Delete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.