Friday, 5 August 2016

Out of tune

I have so much to say, but at the same time I'm just stuck for words. Things happen which we have no influence on. Sad things. Unexplained. To make it harder, other spheres of life veer off course too. I need to fight a duel with my unsettled and inconsistent self and get on the right track again. I know it won't be easy...
I leave you with this post. It features mostly self made or altered pieces. The dress is fully sewn by me. However, when I look at it now I think that the sleeves are a bit too long...
What do you think? Do you like raw edges?

.......

Mam tyle do powiedzenia, lecz brak mi słów. Przytrafiają się czasem rzeczy, na które nie mamy żadnego wpływu. Smutne rzeczy. Niewyjaśnione. By utrudnić nam zadanie uporania się z ciężką sytuacją, inne sfery życia również zbaczają z obranego kursu. Czeka mnie walka z niepokojem i sprzecznymi emocjami by powrócić na właściwą ścieżkę. Wiem, że łatwo nie będzie...
Zostawiam Was z nowym postem, który zawiera głównie stworzone lub przerobione przeze mnie elementy. Sukienkę uszyłam od A do Z. Jednak gdy patrzę na nią teraz, uważam że rękawy są nieco długie... 
Jak Wam się podoba moja stylizacja? Lubicie surowe wykończenia?













Photos by Igor

dress - self made
trousers - second hand, DIY
sandals - from my mom :*
necklace - DIY



12 comments:

  1. Jakaś przykra losowa historia, prawda?
    Jakaś strata?

    Trzymaj się, prędzej lub później będzie dobrze!

    Niczego nie brakuje tym rękawom, są w porządku!
    Dobrze wyglądają!
    Zestaw w Twoim stylu, to mogę się tylko jak zwykle pozachwycać!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przykra losowa historia ale na szczęście bez straty. Na samą myśl ciarki przechodzą. Odbiera to wiarę w... cokolwiek. Dziękuję za komentarz :*

      Delete
  2. CZasem wszystko zbacza z kursu po to, by potem przyjąć WŁAŚCIWY kurs... Uwierz!!!! Jest mroczny ten zestaw, surowy, ma w sobie cholernie dużo mocy i to mi się bardzo podoba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę mi wiary brakuje. Mam wrażenie, że stoję w niekończącej się kolejce, a nie znoszę czekać. Dziękuję za komentarz. Lubię mrok, surowość i moc więc Twoje słowa to wielki komplement.

      Delete
  3. moje życie diametralnie wywróciło się prawie 2 lata temu, zostawiłam wtedy narzeczonego, zrezygnowałam z zarezerwowanego mieszkania, ktore kupowalismy, sprzedałam auto i niestety straciłam psa, wtedy czułam ogromny ból ale i ulgę z faktu że dusiłam się w tam tym życiu. Teraz mam idealnego faceta, poważnego, za 9 miesięcy wychodzę za mąż, później planujemy maleństwo, moje życie w końcu obrało właściwy kurs ;)
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak radziłaś sobie po zmianie, gdy wszystko musiałaś zaczynać od nowa? Cieszę się, że wszystko Ci się ułożyło. Trzymaj kciuki by moje zeszło na właściwe tory. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
  4. Świetna sukienka. Rękawy są idealne, nic krócej, nic dłużej. Trafiłaś w dzięsiątkę. Masz mega talent!! Jak zaczniesz sprzedawać swoje projekty to daj znać.
    A z prywatnej strony, też nie lubię czekać i też stoję w kolejce nie wiedząc czy jest wogóle sens w niej stać;) Ale rezygnacja nie wchodzi w gre, bo to dopiero nie ma sensu:) Trzymam kciuki za Ciebie! <3

    Aga STONE BEIGE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skoro Lilly Marlene i Ty (moja olbrzymia inspiracja) mówicie, że rękawy są ok to takie pozostaną. Dziękuję! Moim marzeniem jest zobaczyć osobę ubraną w moje projekty więc na pewno się kiedyś odezwę! Masz to jak w banku :)
      Ja też się nie poddaję. Trzymaj kciuki za mnie a ja będę za Ciebie. Oby na końcu kolejki czekało spełnienie i satysfakcja. Tego nam życzę!

      Delete
  5. I really enjoyed this look, both trousers and the dress look very nice. Raw edges are awesome, and give an "edgy" (heh) feeling to the whole thing. The necklace is also extraordinary, it wouldn't look the same without it. Even though it doesn't concern the clothes, I cannot stress enough how much I like your hair. I absolutely adore it, like with capital letters A-D-O-R-E :)
    I hope everything's gonna be fine with whatever's consuming your thoughts right now, I'm pretty sure that there are people, places and situations that can mend everything that's broken and after all you'll be a better, stronger person :)
    Take care and keep up the good work, I want to see more of it! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much for your lovely comment. I like the fact that you appreciated the necklace I've made because it's been one of my favourites lately. Also thanks for your warm words. The only thing I can do now is wait for better times and be patient (which is not one of my vices unfortunatelly).

      Delete
  6. zajebiste połączenie! ♥
    spodnie mają świetne nogawki!

    uwielbiam Twój styl! ♥

    The White Print Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.