Wednesday, 29 June 2016

Pack up

Along with my creative friend, we've started organising sewing dates. We meet up and in a joint effort we create what we set our minds to. Here's the result of our first session, my creation: a nylon bumbag made out of trousers purchased at a second hand store. The pants were new with a price tag still attached and cost 1 zloty. What do you think of the bag? Do you like it?

.............

Wraz z moją kreatywną koleżanką zaczęłyśmy od niedawna organizować szyciowe spotkania, na których wspólnymi siłami tworzymy coś, na co wcześniej się umawiamy. Oto wynik naszego pierwszego szyciowego posiedzenia, mój wytwór: nylonowa nerka wykonana ze spodni zakupionych w second handzie. Spodnie wciąż posiadały metkę producenta i kosztowały zaledwie 1 złoty.
Co sądzicie? Podoba Wam się moja nerka? 












13 comments:

  1. Replies
    1. Dzięki, wcale nie było łatwo ale z rezultatu jestem dumna :)

      Delete
  2. skórzane nerki sa super! ja mam na razie jedną od Christiny Fischer ale w pniedziałek będę mieć drugą to pewnie ją pokażę na blogu ^^

    Pozdrawiam, Claudia.

    The White Print Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    ReplyDelete
  3. Świetna robota! Zazdroszczę talentu i motywacji! Nerka wygląda super profesjonalnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Najłatwiej nie było, ale to moja pierwsza. Każda następna idzie łatwiej :)

      Delete
  4. Replies
    1. Już wkrótce nowy post się pojawi. Bardzo mi się miło zrobiło czytając jak mnie ponaglasz. Dzięki i pozdrawiam :)

      Delete
  5. This looks amazing and good on you and your friend for the sewing meetings! xx

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.