Wednesday, 9 March 2016

Silent running














Photos by Igor

boots - Even&Odd 
trousers - H&M
sweater - second hand DIY
coat - second hand
necklace - DIY
and my boyfriend's umbrella ;)



When we have many places to be that are spread around the city, we always go for the comfortable gear. In my case flat shoes are a must during those days. Simply because they can get me to my destination faster and without much effort. These Even&Odd booties purchased at zalando turned out to be a great buy and a perfect choice for the busy days. Not only do they have a small platform, which adds to my height (that's always a plus), but also they remind me of (but of course they don't come up to) the Alexander Wang Frankenstein boots, which I've always been crazy about.
The overall look is casual with a little bit of flair. I enjoy playing with lengths, therefore I went for a long sweater and cropped bell-bottoms. I think it adds a bit of personality to the outfit.
What about you? What do you wear on busy days?

...........
Gdy nasz dzienny plan obejmuje wizytę w wielu miejscach, znajdujących się w różnych częściach miasta, czynnikiem decydującym o wyborze stroju jest zawsze wygoda. Ja sięgam wtedy po płaskie, sprawdzone obuwie, gdyż dzięki niemu wszystko idzie sprawniej i szybciej. Przedstawione dziś na zdjęciach buty od Even&Odd, zamówione z zalando, okazały się świetnym zakupem (aktualnie kosztują 70% mniej - klik). Idealnie sprawdzają się gdy jestem zabiegana. Jedną z ich zalet jest na pewno platforma, do której mam słabość, i która dodaje mi parę centymetrów. Co więcej, przypominają mi (lecz z pewnością nie umywają się do) botków Alexander Wang zwanych butami Frankenstein'a, które zawsze szalenie mi się podobały. 
Stylizacja należy do grupy codziennych i praktycznych, lecz zupełnie nieprzeciętnych. Bardzo podoba mi się zabawa długościami, która była podczas komponowania tego looka moją myślą przewodnią. Postawiłam więc na długi sweter i dzwony do kostek. Myślę, że takie elementy dodają stylizacji charakteru.
A Ty? Co ubierasz gdy jesteś zabiegana/y?

18 comments:

  1. świetny zestaw! a spodnie uwielbiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Katarzyno. Wspaniale czytać taki pozytywny komentarz od tak inspirującej osoby jak Ty.

      Delete
  2. Replies
    1. Dzięki dziewczyny. Zapraszam na kolejne posty ;)

      Delete
  3. o tak, teoretycznie prosty, a jaki nieprzeciętny zestaw, genialnie! :)
    Zgadzam się, zabawa z długościami prezentuje się niebanalnie i jakże świetnie, jestem zachwycona ! Niech mi ktoś napisze, że czerń jest nudna, to odeślę go do tego wpisu!
    Super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostać taki komentarz od równie zagorzałej fanki czerni to niesamowita przyjemność. Dziękuję za miłe słowa!

      Delete
  4. Jest w Twoich zestawach jakiś rodzaj porządku i harmonii, który sprawia, że mają pazur.
    Po części jest to urok podobny do modnego dziś bardzo minimalizmu, ale ma więcej rockowego powiedziałabym sznytu.
    Jakiś taki bardziej rasowy się wydaje.

    Podglądam Cię na Modnej Polce i jakaś taka bardzo pozytywnie wyróżniająca się na tle większości tamtejszej społeczności mi się wydajesz - z charakterem, z dobrze zarysowanym stylem.
    Dziś, w zalewie cukierkowej jednakowości w blogosferze to rzadkość.

    Buty są świetne - lubię bardzo w modelach Even&Odd te ich wiązania i charakterność ich butów.
    One się bardzo wyróżniają.
    Sama mam jeden zbliżony do tych Twoich, ale nieco bardziej oksfordowy model ;)

    Pozdrawiam z chłodnej Łodzi.
    I obiecuję zaglądać częściej, bo mam do czego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Po przeczytaniu zrobiło mi się niezwykle przyjemnie. Doskonale opisałaś mój styl a przynajmniej moje zamierzenie. Taki rockowy minimalizm. Jeszcze raz bardzo dziękuję, zapraszam ponownie i pozdrawiam serdecznie :)

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. All black looks are my favourites, you are amazing!
    Petra xx http://90suniverse.weebly.com/

    ReplyDelete
  7. Świetne kadry i oryginalny look. Płaszcz chętnie bym przygarnęła :D

    ReplyDelete
  8. Wszystko tu gra, i ciuchy i klimat i mi miejscówka i przede wszystkim TY!:)

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.