Saturday, 20 February 2016

Cardiac arrest

There are times when your personal life sucks you in. I've been sucked. The things are slowly but surely getting back on the right track. Today nothing more and nothing less. I'll stay mysterious!

...

Czasem wciągają nas nasze prywatne dylematy tak głęboko, że nie pozostaje czasu ani sił na nic innego. Mnie wciągnęło. Sprawy powoli powracają na właściwe tory. Nic dodać nic ująć. Pozostanę w tej kwestii tajemnicza.









denim shirt - my mom's
jeans - second hand
shoes - H&M
sunglasses - allegro





12 comments:

  1. Perfect beautiful Jay I lov your attitude!!!! So charismatic! Soory for my poor English language

    ReplyDelete
  2. Ostatnio przechodziłam podobny okres, ale mimo wszystko zawsze warto patrzeć w górę i znaleźć kogoś lub coś, co będzie nas ciągnęło w tym kierunku.

    Świetny set! Bardzo podobają mi się zdjęcia, szczególnie 3! Wsaniały klimat, prostota w cudownym wydaniu :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo uśmiechu, M ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za wszystkie miłe słowa. Również pozdrawiam ;)

      Delete
  3. tajemniczość to twoje drugie imię...
    boska!

    ReplyDelete
  4. I love this look! Not only you look beautiful as you always do, but I also like how you mixed minimalism with 60's psychedelic vibe. Glasses are awesome and give photos some extra mysterious feeling ;).
    The reflection in the 1st picture is simply astonishing!
    Great job! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for this very insightful and lovely comment. I really appreciate your perceptive eye that caught the details present in the photos. Moreover you perfectly described the vibe of the outfit. Could you write my next blog post? You seem much better at it than me... :P

      Delete
  5. Nie dość, że Twój styl przemawia do mnie jak najbardziej, to chyba znalazłam blogową bliźniaczkę! Miałyśmy niemal identyczną przerwę, co więcej sama chciałam w bardzo podobny sposób napisać parę słów odnośnie mojej nieobecności, wow! Jestem w lekkim szoku.
    Co do moich fotografów, cóż mieszkamy razem, jesteśmy na siebie skazani, ale praca/obowiązki, etc. różnie wpływały na nasze blogowe poczynania, co wyraźnie przekładało się na systematyczność.
    wiesz, szczerzę, życzę nam obu wielu ciekawych postów, strasznie się cieszę, że wpadłaś do mnie !Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wpadłam i wpadać będę. Pamiętam Twoje stylizacje z modnej polki. Zawsze wyróżniały się od innych a to wielki plus!

      Delete
  6. wygląda jak gotowy komplet 😃 mega, double denim zawsze na propsie! widać inspirację latami 70 ale w bardzo mocnym klimacie lat 90, uwielbiam!

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.