Tuesday, 14 April 2015

Time poor

I've had some hard times for the past few weeks and some hard times await. I'm struggling with writing my MA paper. I'm a perfectionist it this area and it doesn't work in my favour. However, the fact that I'm getting closer and closer to the end elevates my spirits and keeps me sane :)

Send me your positive energy and when I'm done I will repay you twofold!

............................

Ostatnie kilka tygodni były ciężką harówką, która jakiś czas jeszcze potrwa. Zmagam się z pracą magisterską, a bycie perfekcjonistką w tej dziedzinie nie działa na moją korzyść. Świadomość, że małymi kroczkami zbliżam się ku końcowi podnosi mnie na duchu oraz utrzymuje przy zdrowych zmysłach :)

Wysyłajcie mi swą pozytywną energię a ja, gdy skończę odwdzięczę się w dwójnasób!














Photos by Igor

Heels - Anna Field  
Everything else - second hand


14 comments:

  1. Amazing sweater!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  2. Zestaw jest po prostu idealny i pasuje do Ciebie na maxa! Uwielbiam połączenie granatu i czarnych dodatków! Po prostu cudownie!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/torba-w-paski-od-lisy-dwa.html

    ReplyDelete
  3. you look stunning, love the haircut ;)

    ReplyDelete
  4. sweter jest cudowny! Uwielbiam takie oversize :)

    ReplyDelete
  5. sUPER LOOK BARDZO PRZYPADŁ MI DO GUSTU

    ReplyDelete
  6. hello! So pretty outfit

    www.helenapolanskyblog.com

    ReplyDelete
  7. ta prosta stylizacja ma w sobie to 'coś' :)

    ReplyDelete
  8. Hi,
    I very happy to see your last post! Beautiful & basic style! I hope see anothers next posts!

    ReplyDelete
  9. Sending you tons of positive energy!! I know it is hard sometimes to get things done when you are such a perfectionist I am the same. But if it makes you feel better you look amazing in this photos, love the styling and the make up xoxo
    MA

    ReplyDelete
  10. łap!
    właśnie wysłałam ci paczkę pozytywnej energii

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.