Friday, 18 October 2013

Something is out there

This look is 1-2 weeks old. I couldn't post it because the colours after adding them on blogspot were odd and I didn't like it. Thanks to a good advice from a fellow blogger from Redheroine blog I've managed to fix it. Thank you Dżasta, you are my heroine :D
Lately, I've been creating more effortless and comfortable outfits. Probably it's connected with the amount of activities I'm engaged in since the school and academic year has started. Here is an example. Very simple outfit: black rolled up trousers, creepers, an oversized denim shirt and a hair tied in a neat bun ... of course I had to soup the look up by adding a dark lipstick and fake tunnels earrings...

.................................................

Dzisiejsza stylizacja jest sprzed około 1-2 tygodnia. Nie mogłam się nią z Wami podzielić ponieważ po załadowaniu zdjęć na blogspot'a kolory zdjęć były dziwne i mi się nie podobały. Dzięki dobrej radzie blogerki z http://redheroine.blogspot.com udało mi się to naprawić. Dziękuję Ci Dżasta, jesteś moją bohaterką (heroine :D).

Ostatnimi czasy, moje stylizacje są bardziej wyluzowane i 'bez wysiłku', przez co również wygodne. Zapewne jest to związane ze zwiększoną liczbą zajęć i obowiązków od czasu rozpoczęcia roku szkolnego i akademickiego. Oto przykład. Bardzo prosta stylizacja: podwinięte czarne spodnie, creepersy, dżinsowa koszula typu 'oversize' i włosy związane w koka... oczywiście musiałam podrasować look'a ciemną szminką i podróbką tuneli...









Creepers - ebay
Everything else - Second hand

18 comments:

  1. wygladasz cudownie! :) zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  2. I don't like this trend where you look really pale, I would love to see some colours, and not only in your stylizations but on your face too ;)

    ReplyDelete
  3. Ty jesteś moją / jak najwięcej Ciebie poproszę tak innej, tak genialnej, tak twórczej, oł jeeeee <3

    ReplyDelete
  4. zajebiście! a też miałam problem z kolorami hehe

    ReplyDelete
  5. Just found your blog recently. Great work :) will definitely continue visiting you!

    ReplyDelete
  6. Thank you so much for your lovely comment :) I hope everything is good with you :) I had a few bad moments but also those bad moments made me stronger and made me appreciate life in general. So I think we just have to accept life as it comes and learn from the good and the bad times! take care! xx

    ReplyDelete
  7. nice look, I love your shoes. creepers always look so cool with skinny jeans!

    ReplyDelete
  8. Wow really creativ and cool pictures!! :)

    Love,
    http://eyeloveeyecatcher.blogspot.de/

    ReplyDelete
  9. w tej fryzurze jest Ci bardzo do twarzy :)

    ReplyDelete
  10. genialny blog, wyrazisty styl, osobowość, która do mnie przemawia. SUPER. Powrócę na pewno

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.