Wednesday, 18 September 2013

Be my silver lining

This top is definately the best thrift find of my life. At the beginning I thought it's too elegant and I wore it only to work. However, by adding creepers, dark lipstic and black earrings resembling tunnels, I've tried to edge the look up a bit. I love the overall effect.

How do you like the bracelets that I'm wearing? I am definately crazy about them! I've been adding them to nearly every outfit that I wear lately. Their minimalistic and fresh design fits to almost everything. I got them from a friend of mine who owns a small jewellery shop called FancyPuuuf. She is a young woman with very creative soul. All of her designs are handmade, created with heart an passion. To see more, visit FancyPuuuf's facebook page here or the store here.

.......................................

Ta cudowna bluzka to zdecydowanie moje najlepsze second hand'owe znalezisko. Z początku uważałam, że jest zbyt elegancka i nosiłam ją głównie do pracy. Jednak chcąc uzyskać stylizację o 'ostrzejszym' charakterze, uzupełniłam ją creepersami, ciemną szminką i czarnymi kolczykami przypominającymi tunele. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu.

Jak Wam się podobają bransoletki, które mam na sobie? Ja mam totalnego bzika na ich puncie! Dodaje je ostatnio do prawie każdego look'a. Minimalizm i efekt świeżości, który nadają sprawia, że pasują niemal do wszystkiego. Zakupiłam je w internetowym sklepie z biżuterią, zwanym FancyPuuuf. Prowadzi go moja koleżanka, młoda dziewczyna o kreatywnej duszy. Biżuteria FancyPuuuf jest tworzona z pasją. W każdy ręcznie wykonany produkt włożone jest serce i ciężka praca. By obejrzeć więcej ciekawych wzorów biżuterii zapraszam do odwiedzenia strony facebook'owej FancyPuuuf tutaj oraz sklepu internetowego tutaj.










Top - Vintage
Shorts - Second hand+DIY
Creepers - Ebay
Bracelets - FancyPuuuf

17 comments:

  1. Replies
    1. Wow dziękuję, komplement od Ciebie zawsze wywiera na mnie bardzo pozytywny wpływ :) i trochę wtedy rosnę :)

      Delete
  2. gdybyś nie napisała, to nie uwierzyłabym że jest z sh...
    jesteś genialna i prowadzisz jeden z moich ulubionych blogów
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki kochana, bardzo doceniam Twoje słowa i muszę przyznać, że biorąc pod uwagę pewne wątpliwości dręczące mnie od jakiegoś czasu, bardzo poprawiłaś mi samopoczucie. Stokrotne dzięki :D

      Delete
  3. This is one of the great things about personal style. That top could look completly different but I love how you made it your own with your own touches! Looks def edgy! x

    ReplyDelete
  4. jestes niepowtarzalna!!!
    caluję, www.swaggie.com.pl

    ReplyDelete
  5. top jest przeswietny <3 do jakich SH chodzisz w swoim mieście?:) i kolejne pytanko - co to za pomadka na Twoich ustach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzę po bardzo różnych SH u mnie w mieście. Często odkrywam lub zaglądam do jakiegoś przypadkowo. Najczęściej chodziłam do Joltexu w okolicach 1 maja jednak obiło mi się o uszy, że go przenieśli. Jak tylko się dowiem to zamieszczę tu tą informację. Zakupy tam to zawsze była wyprawa, która zajmowała kilka godzin, bo trzeba było wytrwale szukać rzeczy porządnych i unikatowych. Fajny SH otworzyli niedawno na Wolności, przed dworcem PKS. Tam są takie sklepy z wyposażeniem łazienek. Widziałam również nowy, dość pokaźny SH obok clubu Ray, ale jeszcze tam nie byłam.
      A szminka to SuperStay 14 hr Lipstick z Maybelline, kolor 260 Always Plum. Jednak kolor ze zdjęć w pełni nie odzwierciedla rzeczywistości.

      Delete
    2. Jezuuu jesteś super, dziękuję za tak wyczerpującą wypowiedź :) muszę się przejść po tych lumpkach, które tu opisałaś :)

      Delete
    3. ...taka ze mnie gaduła :P

      Delete
  6. great photos love the top dear say would you like to follow each other? http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. perfect , let's support each other
    !

    Here is a new post ! please check it ! write a comment
    http://anaslouasfi.blogspot.com/2013/11/martofchina.html

    hope you like it !

    thank you

    regards

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.