Thursday, 5 September 2013

Bargain hunters

I went thrifting with my Mom last week and I have to admit that it was a very fruitful shopping. All the items I've purchased were not only cheap, but they are also a good quality pieces.
My Mom is the best thrifting companion. She is actually the one who always finds the best pieces for me. In this area we understand each other with no words. She is my personal advisour and I am hers. What is more, when I was younger she would never let me go out if, in her mind, I looked 'too plain'. I had to add something extraordinary to my look, she had to approve it and then I could go. I love that about her.

We even have this kind of tradition. After every thrifting, when we come back home, we make coffee and taking turns we show each other the stuff that we've bought. Then we try it on, make suggestion and put new outfits together. I think she was the one who 'planted' fashion interest in my head...

Here are the photos of my bargain goodies:

.............................................

W zeszłym tygodniu udałam się z moją mamą na second hando'we poszukiwania i muszę przyznać, że za przysłowiowe 'grosze' udało mi się zakupić na prawdę dobrej jakości rzeczy. Jednym słowem były to owocne zakupy.
Moja mama jest najlepszą zakupową towarzyszką. Tak właściwie to ona zawsze znajduje dla mnie te najlepsze perełki. W tej dziedzinie rozumiemy się bez słów. Ona jest moim osobistym doradcą a ja jej. Co więcej, gdy byłam młodsza nie pozwalała mi wyjść z domu jeśli jej zdaniem wyglądałam 'zbyt normalnie'. Musiałam wtedy przebrać się lub dodać do stylizacji coś co zostanie przez nią zaaprobowane i dopiero wtedy mogłam wyjść. Uwielbiam to w niej :)
Mamy nawet taką swoją 'tradycję'. Po każdych second hand'owych zakupach, robimy sobie kawę i na zmianę pokazujemy sobie co kupiłyśmy, przymierzamy, doradzamy sobie i tworzymy razem nowe stylizacje. Myślę, że tak w gruncie rzeczy to mama zakorzeniła w mojej głowie zainteresowanie modą i ciuchami...

A oto moje znaleziska:



Totally new shoes
.....................................
Nowiutkie trampki












The total price was about 25 Euro
........................................................
Całość kosztowała mnie około 100 zł



No comments:

Post a Comment

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.