Friday, 28 June 2013

Warsaw Fashion Street

I went to Warsaw Fashion Street last Sunday. I have to admit that it was the first time I attended such a big fashion event. Normally, I simply can't afford it. It was a great and very inspiring experience and it has motivated me even more to stay creative. Not only the fashion shows made a huge impression on me but also the people and their street styles. Here are some pictures from the shows that I was able to take during the day. Unfortunately, in the evening, during the final part of the event, I was standing too far away to take unblurry photos, however, if you want to see them all I recommend visiting Mariusz Palczynski site.

..............................................................


W niedzielę wybrałam się na Warsaw Fashion Street. Muszę przyznać, że po raz pierwszy brałam udział w takim dużym wydarzeniu modowym. Zazwyczaj nie mogę sobie na to pozwolić ze względów finansowych. Było to niesamowite i bardzo inspirujące doświadczenie, które jeszcze bardziej zmotywowało mnie do kreatywnego działania. Nie tylko pokazy wywarły na mnie ogromne wrażenie, ale również ludzie i uliczne style. Oto kilka zdjęć z pokazów, które udało mi się zrobić za dnia. Niestety pod wieczór, podczas finału, stałam za daleko by zdjęcia wyszły nierozmazane, jednakże jeśli chcecie obejrzeć wszystkie kreacje z pokazów, polecam odwiedzenie strony Mariusza Palczynskiego.


Barbara Rochowczyk

Gold Rush

 Małgorzata Salamon

Maciej Trzmiel

 Paulina Ptasznik

 Hanger

 UFUFU by Katarzyna Kmiecik

Karolina Jacak - Pull Up


 Papillon

Monika Tomaszewska

View from above
 

2 comments:

  1. I am really happy for you, and hope that you'll attend more fabulous events like this in the future, and I really would like to see your creations on the catwalk:)
    I am also sorry for getting personal in the comment on your blog but despite all this shit I wanna let you know that I'll always be there for you if you need me.
    Be creative and do your thing, because you're great in what you do. The world is yours!:)

    ReplyDelete
  2. o moje projekty, super, dzięki :D pozdrawiam Basia R.

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.