Friday, 24 May 2013

Untold stories

Today's look consists of three pieces that I really love:
- the transparent DIY maxi skirt I've shown you before (here), which I could wear every day as it goes well with 'half of my closet'
- a soft hairy sweater which makes me very huggable
- and a wide brim hat that is like a best friend with the maxi skirt. If I throw them both on I can just add the simplest t-shirt or top and I'm ready to go!
To complete the whole look I added some Vintage accessories and taadam!
 
.................................................

Dzisiejsza stylizacja zawiera trzy części ubioru, które bardzo lubię:
- transparentną spódnicę typu maxi, mojego wykonania, którą już kiedyś Wam pokazywałam (tutaj). Mogłabym ją nosić codziennie, ponieważ pasuje do 'połowy mojej szafy'
- mięciutki włochaty sweter, którego aż chce się głaskać i przytulać
- i mój ukochany kapelusz z szerokim rondem, który jest 'najlepszym przyjacielem' maxi spódnicy. Do tych dwóch rzeczy wystarczy, że dodam najprostszy t-shirt, czy jakiś zwykły top i jestem gotowa do wyjścia!
By dopełnić stylizację dobrałam akcesoria ze sklepu Vinatge i taadam!







Hat, sweater - Second Hand
Skirt - DIY
Belt, ankh necklace, stud earrings - Vintage store




I really like the scenery of today's photos. It is an old building that I spotted driving back home the other day. I am very fond of old buildings, ruins, desolated areas and so on. I find them quite beautiful and mysterious. They have their own stories and maybe there is a secret hidden in the walls that is just waiting to be revealed...

.......................................................................

Uwielbiam scenerię dzisiejszych zdjęć. Odkryłam to miejsce jak pewnego razu jechałam do domu. Mam pewną słabość do starych budynków, ruin, opuszczonych miejsc itp. Uważam, że są w pewnym sensie piękne, niodgadnione. Mają one swoją historię, a może nawet kryją w swych ścianach jakąś tajemnicę, która tylko czeka na odkrycie...

10 comments:

  1. Mega zdjęcia!
    Może zaobserwujemy?
    Zapraszam do siebie na konkurs z OASAP;-)

    ReplyDelete
  2. jestem oczarowana... piękna stylizacja.

    ReplyDelete
  3. Kupiłam mnie :) Jak Ty to zrobiłaś? Po pierwsze spódnic jest super, ten sweterek, i najważniejsze buciorki fajnie wyglądają z tym wszystkim. A po drugie chyba te kałuże wokół :) I Twój opis siebie, że nie czytujesz magazynów modowych i nie nosisz firmowych ciuchów, lecz mimo to jesteś modowym frikiem :) Spodobała mi się ta wypowiedź :)

    ReplyDelete
  4. Jest rewelacyjnie! Wyglądasz perfekcyjnie! Jestem z Ciebie bardzo dumna :) bo wiem, ze w tym co robisz dajesz 100% siebie ! Brawo !!!
    ~zocha

    ReplyDelete
  5. I like everything about this look. Clothes are amazing, I love the belt, the scenery is well chosen and you take great photos:) and also it's you, so you know, that's awesome too;) 10/10!

    ReplyDelete
  6. This is my first time pay a quick visit
    at here and i am truly pleassant to read everthing
    at one place.

    Feel free to surf to my weblog anti cellulite treatment

    ReplyDelete
  7. Such a fantastic outfit, you look great the hat really suits you Love the background too

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.