Wednesday, 3 April 2013

You can't google the solutions to people's feelings

Oh! I've forgotten to mention some big news: I have a new weekend job! I teach adults in the age of 50 and more. I have been chosen as one of the best teachers-to-be from my university to apply for this job. From 3 applicants, me and my best friend got the job. I'm boasting, aren't I? Ohh... yes I am, because I consider it an acheivement. I'm trying to keep track of all of my achievements, successes, the big ones and the small ones (ex. I haven't missed my bus today or I've reached the bus stop within 8 mintes, I got dressed in 10 minutes and I look fabulous :P etc.) to fill my head with positive thoughts and to supplant all the possible negative ones.
Anyway, I was terrified at the beginning as it was a totally new experience for me. Until then I had been teaching only children or teenagers. However now, it gives me a lot of pleasure and satisfaction. I always leave with a smile on my face...

WOOHOO for me!

...............................................

Oh jej! Zapomniałam wspomnieć o pewnych nowościach. Mam nową, weekendową pracę! Uczę dorosłych w wieku 50+. Wybrano mnie jako jednego z najlepszych studentów specjalizacji nauczycielskiej bym ubiegała się o tę posadę. Spośród 3 ubiegających się osób, wybrano mnie i moją najlepszą kumpelę. Przechwalam się co? Oczywiście, że tak! Ponieważ uważam to, za jeden z moich sukcesów. Staram się śledzić i zapamiętywać wszystkie moje sukcesy, te duże i te małe (np. niespóźnienie się na autobus lub dotarcie na przystanek w 8 minut, ubranie się w 10 minut i wyglądanie rewelacyjnie :P itp.) by zapełnić moją głowę jak największą ilością pozytywnych myśli, aby tym samym wyprzeć wszystkie te negatywne.
W każdym razie, na początku byłam przerażona nową sytuacją, doświadczeniem, ponieważ do wtedy uczyłam tylko dzieci bądź nastolatków. Ale teraz, praca ta dostarcza mi wiele radości i satysfakcji. Zawsze wychodzę z uśmiechem na twarzy...

WOOHOO dla mnie!







 Jewelery - DIY or flea market
boots - Deichmann
everything else - second hand

6 comments:

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.