Saturday, 16 February 2013

Words can be like knives, they can cut you open

Just a quick post today, however, you should know that I have few interesting posts prepared, so stay tuned...
This is the kind of winter look I wear when I'm in a hurry, probably late and have no time to think about what to put on. The basics - skinny jeans, white vintage sweater, some accessories and my worm-as-hell-perfect-for-the-cold-weather green jacket

........................................................

Dzisiaj tylko szybciutki pościk, ale zdradzę, że mam już przygotowanych kilka kolejnych ciekawych notek także zaglądajcie, obserwujcie...
Oto zimowa stylizacja, którą zakładam kiedy jestem w pośpiechu, prawdopodobnie spóźniona i nie mam czasu by pomyśleć co na siebie włożyć, czyli podstawy - jeansowe rurki, biały sweterek vintage, kilka dodatków oraz moja bardzo ciepła, idealna na chłodną pogodę, zielona kurtka







 Jeans - River Island 
Jacket - H&M second hand 
Belt - second hand
 Ankh pendant - flea market,
Beanie - Dad's.

6 comments:

  1. Sweet outfit! I love the beanie, ankh, jeans <3

    -Youri

    ReplyDelete
  2. Great look, love the outfit, those jeans look amazing on you, and I hope you'll find the lost cap:)
    The photos look very good, great scenery and you pose better and better with every look, but you should let us see your lovely smile more often:)
    Real good job, like a pro! :D

    ReplyDelete
  3. Love the acid wash jeans! I can believe you still have snow! x

    ReplyDelete
    Replies
    1. The weather is making a fool of us, we've just had few lovely sunny days and now snow again...

      Delete
  4. Zestaw super, ale ja zwróciłam uwagę na makijaż a szczególnie na usta :)Boski :)

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.