Tuesday, 26 March 2013

Birthday look

Even though it is my birthday today I had little time to celebrate. I ate a lovely dinner with a friend and the rest of the day I've spent studying for tomorrow's test. I've decided to re-schedule my birthday celebration for more suitable day, for example friday or saturday, actually thursday is good too, we'll see :P haha... It got me wondering what could I wear for this occasion. I came up with this outfit and decided to take few quick snaps and share it with you before midnight...

.................................................

Pomimo, że dziś są moje urodziny, miałam mało czasu by to uczcić. Zjadłam jedynie miłą kolację z przyjacielem, natomiast resztę dnia spędziłam ucząc się do jutrzejszego testu. Zdecydowałam się przełożyć świętowanie urodzin na bardziej dogodny termin, na przykład piątek lub sobotę, w sumie czwartek też by pasował, się zobaczy...
Skłoniło mnie to do przemyśleń nad tym, co mogłabym na tę okazję założyć. Stworzyłam na szybko tę stylizację i pobiegłam pstryknąć kilka fotek by podzielić się nimi z Wami jeszcze przed północą...








 


 Bleached dress/long t-shirt - DIY, present from my best friend,
'tailcoat' sweater - second hand,
studded over the knee tights - DIY,
jewellery- flea market.


8 comments:

  1. świetnie wyglądasz ! jeżeli Ty na szybko "tworzysz" tak fajne stylizacje to ja nie wiem co "tworzysz" jak masz więcej czasu...! Jest idealnie jak zawsze! good job my girl! I like it!!!

    P.S a najbardziej podoba mi się podpis od kogo masz ten t-shirt/sukienkę :P :D wiem ,wiem..egoistka ;) niech Ci się nosi jak najlepiej ;*
    ~zocha

    ReplyDelete
  2. Blog świetny, kieca boska! <3
    Obserwuję i czekam na więcej ;))

    ReplyDelete
  3. super sukienka ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. You look just amazing :)

    ReplyDelete
  5. Love this look is edgy and sexy!

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.