Thursday, 10 January 2013

Let me occupy your mind as you do mine

Hey, hey beautiful people,
I've planned to show you today's look quite long time ago, but unfortunatelly I've done a very silly thing. Before formatting the hard disc in my laptop and reinstaling the operating system, I had forgotten to copy the latest outfit photos to the external disc and therefore, I've lost them all. However, I remembered that I had sent 3 photos of that look as a sample to a friend and lately I got it back. Woohoo!

This is what I wore on Christmas Eve. Even though, it was some time ago, I wanted to share it with you because this kind of outfit is suitable for many other occasions. I've tried to keep it simple and clean yet still my own style by adding some spikey jewelery and dark lipstick. It reminds me of Wednesday Addams. I just lack long hair, but I'm slowly getting there.

....................................................

Hej, hej kochane ludziki,
już dawno planowałam pokazać Wam tę stylizację, niestety udało mi się zrobić niezłą głupotę. Przed formatowaniem dysku na laptopie i przeinstalowaniem systemu, tak jakoś zapomniało mi się skopiować zdjęć ostatnich look'ów na dysk zewnętrzny i wszystkie je utraciłam. Na szczęście przypomniałam sobie, że wysyłałam kilka z nich znajomemu, jako próbkę i udało mi się odzyskać 3 fotki. Woohoo!


Miałam tę stylizację na sobie podczas Wigilii. Pomimo, że było to już jakiś czas temu, chciałam się nią z Wami podzielić gdyż jest to rodzaj ubioru pasującego na wiele innych okazji. Dążyłam do prostoty i schludności, wciąż utrzymując swój własny styl, poprzez ciemną barwę szminki i dodanie 'kolczastej' biżuterii. Look ten przypomina mi Wednesday Adams. Brakuje tylko długich włosów, ale powolutku do tego dążę.



Dress, white shirt - Second Hand
Blazer - SH (Dorothy Perkins)
Cross pendant - flea market

5 comments:

  1. kolor sukienki idealnie pasuję do koloru Twoich włosów które są rewelacyjne, aż ciężko mi sobie wyobrazić gdy będziesz mieć dłuższe :) i ciekaw jestem w jaką fryzurę je ułożysz :)

    ReplyDelete
  2. Swietny look, rzeczywiście na Wigilię idealny:)
    Fajnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  3. Lovely as always, the dress has a great fabric, it's one colour yet it isn't :)
    The fishnet looks awesome with those boots and the blazer gives the whole fantastic contrast.
    Concerning photos- always at your service, yet you should know that by now :P
    Keep on the good work girl :P

    ReplyDelete
  4. You look amazing! This has to be my favourite outfit from you! The whole combo it's great! P.S thank you for all your lovely comments .x

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.