Monday, 10 September 2012

Let's flourish

Today, I want to show you a collection that cannot leave my mind. Even though it is a spring/summer 2012 collection I still want to share it with you as it's been a huge inspiration for me.
I've already mentioned how I love mixing styles and that lately I'm obsessed with combining punk/grunge style with florals. It all started from this Ashish collection. Here are couple of looks which I like the most. Enjoy! 

............................................

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać pewną kolekcję, która tkwi w mojej głowie już od jakiegoś czasu. Chcę się nią z Wami podzielić, pomimo że jest to kolekcja wiosna/lato 2012, gdyż jest dla mnie wielkim źródłem inspiracji. Na pewno wspominałam już kiedyś jak bardzo lubię mieszankę stylów oraz, że ostatnio mam bzika na punkcie łączenia punk'owego/grunge'owego stylu z kwiecistymi wzorami. A wszystko zaczęło się właśnie od tej kolekcji Ashish. Wybrałam kilka zdjęć, które najbardziej przypadły mi do gustu. Miłego oglądania!



2 comments:

  1. świetna kolekcja! niektóre looki są naprawdę ekstra, prawie jak Twoje

    ReplyDelete
  2. This show was brilliant! I love him, total inspiration :)

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.