Thursday, 6 September 2012

Live, love, create and inspire...

The first level of student apprenticeship as an English teacher - the lesson observation - accomplished! Next week I will take over a role of a teacher and carry out my first real lesson! Wish me luck!

Here are two of my latest creations - the black transparent maxi skirt, entirely sewn by me and a denim vest taken in two sizes. That's all for today, it's time to start a lazy Sarturday evening with movies and junk food.

........................................................

Pierwszy poziom praktyk nauczycielskich, czyli obserwacja lekcji - zaliczony! W przyszłym tygodniu przejmę rolę nauczyciela i przeprowadzę pierwszą w swoim życiu prawdziwą lekcję! Trzymajcie za mnie kciuki!

W skład mojej dzisiejszej stylizacji wchodzą dwie ostatnio stworzone przeze mnie rzeczy - transparentna, długa, czarna spódnica, w całości wykonana przeze mnie oraz jeansowa koszula bez rękawów, zwężona o dwa rozmiary. To wszystko na dzisiaj, czas zacząć leniwą sobotę z filmami i niezdrowym żarciem ... Pozdrawiam!





Vest - second hand + DIY 
Skirt - DIY 
Sunglasses - H&M 
Necklace 
Earrings - flea market 
Boots - Deichmann



10 comments:

  1. Bardzo fajny zestaw, zwłaszcza spódnica przypadła mi do gustu.
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. zestaw z pazurem. fajnie!
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wiesia! jest poprostu rewelacyjnie,wygladasz naprawde bosko! Brawo!

    P.S I wish you good luck.

    ~zocha

    ReplyDelete
  4. Gdzie będziesz prowadziła zajęcia? Ja mam już za sobą niezliczoną ilość obserwacji lekcji, miesiąc prowadzenia zajęć w podstawówce i 1,5 tygodnia w gimnazjum ;p

    I genialna spódnica <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obserwacje też już mam za sobą, prowadzę zajęcia w gimnazjum i muszę przyznać, że to ciekawe doświadczenie :) A jakie są twoje wrażenia?

      Delete
  5. You look so cool! Love this look, everything looks great, denim, sunnies, belt, skirt, hairstyle! love love!

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.