Tuesday, 21 August 2012

Life lies in a blink of an eye

Since I've received the tripod and remote for my camera I don't need to ask anyone to take my photos anymore. I took these myslef (you can see the remote in my hand :P ). I really love the effect, I rarely look this good in the pictures. All that thanks to some valuable tips included in an outfit photo tutorial made by one fabulous skull loving lady Jennifer W. from Art in Our Blood

Today's outfit consists mainly of second hand items, except the shoes which I bought at some local store and thery were dirt cheap. I've been looking for platform shoes for some time, not wedges, however, I couldn't find them in my city and ordering sandals from a website seemed a bit too risky. When I tried this pair on and saw the price I was pleasantly surprised...

........................................................

Od kiedy otrzymałam zamówiony wcześniej statyw i pilota do aparatu nie muszę już prosić nikogo o robienie mi zdjęć. Te poniżej zrobiłam sama (nawet widać pilota w mojej ręce :P ). Bardzo mi się podoba jak wyszły, rzadko kiedy wyglądam tak dobrze na zdjęciach. Nie byłoby jednak takiego efektu gdyby by nie wskazówki zawarte w tutorial'u jednej znakomitej malarki i miłośniczki czaszek Jennifer W., autorki bloga Art in Our Blood

Dzisiejsza stylizacja składa się głownie z ubrań z Second Handu, za wyjątkiem butów zakupionych w jakimś lokalnym sklepiku 'za grosze'. Od jakiegoś czasu szukałam sandałków na platformie a nie na koturnie, niestety nie mogłam takich znaleźć u mnie w mieście a zamawianie letnich butów ze strony internetowej wydawało mi się zbyt ryzykowne. Gdy przymierzyłam i zobaczyłam cenę tych cudeniek byłam bardzo miłe zaskoczona...











 Skirt and top - Second Hand
Bracelet - Vintage
Cross - flea market
Earrings - DIY
Sunglasses - Vintage

6 comments:

  1. I really like these shoes ;D

    ReplyDelete
  2. That is a lovely summer outfit, the pictures are great and the scenery is stunning. I like the glasses and the necklace, they are a nice touch. I also love the smile on the fourth photo :)

    ReplyDelete
  3. the necklace, the skirt and anything just look really lovely <3



    would you like to follow each other? tell me if you want :D
    http://rebellishoes.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. shoes-love,love ! you look gorgeous and photos? amazing! good job my dear. :)

    ~zocha

    ReplyDelete
  5. dziękuje za komentarz i zapraszam do obserwowania ;)

    ReplyDelete
  6. Great job with the remote! I love the mixture of African print with the rock n' roll accessories :)

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.