Saturday, 28 July 2012

You've got to go straight ahead

I've been crazy busy lately and very productive. I've sawn one skirt, altered another one and taken in one fabulous jeans vest which now fits perfectly. What else have I done... I went shopping twice and bought some awesome stuff which I can't wait to show you
Few days ago I orderd a tripod and a remote control for my camera, therefore I won't need to beg my mom nor anyone else to take my outfit photos anymore WOOHOO!!!

Lately, I've noticed that some pieces of my clothing have a certain history... for example those trousers... I remember noticing them at the Oh la la store and the moment I saw it, I knew I wanted them. Unfortunately, I didn't have enough money. Every time I was walking that street I had to enter the store and look at them for a moment. My friend spotted that once... next thing you know I got them as an 18th birthday present. I was so happy! However, the funniest thing is that even though I've had them already for 8 years they still fit me perfectly. I just had to make some small modification of their cut and voila! 

.............................................

Ostatnio byłam niesamowicie zajęta jak również wielce produktywna. Udało mi się uczyć jedną spódnice, przerobić inną oraz zwęzić kupioną jakiś czas temu jeansową kamizelkę, która teraz pasuje jak ulał :) Efekty mojej pracy wkrótce ujrzycie ...co jeszcze... Byłam dwa razy na bardzo udanych zakupach i nie mogę się już doczekać aż Wam wszystko pokażę
Kilka dni temu zamówiłam sobie statyw i pilota do aparatu, co by nie musieć więcej prosić Mamusi tudzież innych osobników o przejęcie roli mego fotografa WOOHOO!!!

Ostatnio zauważyłam, że niektóre części mojej garderoby posiadają jakąś konkretną historię... naprzykład te spodnie... Pamiętam gdy ujrzałam je po raz pierwszy w sklepie Oh la la i w tamtej chwili wiedziałam już, że chcę je mieć. Niestety nie było mnie na nie stać. Za każdym razem gdy szłam tą ulicą, wchodziłam do sklepu by sobie na nie popatrzeć bądź obserwowałam je przez okno. Pewnego razu zobaczyła to moja koleżanka... i jakiś czas później dostałam je w prezencie na 18ste urodziny. Byłam bardzo szczęśliwa! Jednakże najśmieszniejszą rzeczą jest fakt, że mam te spodnie już od 8 lat, a wciąż idealnie na mnie pasują. Musiałam tylko wprowadzić małe poprawki i voila!





Boots - www.stylowebuty.pl 
Trousers - Oh la la
Lace top, belt, coat - Second Hand
Sunglasses - H&M

2 comments:

  1. That's some great outfit, and the boots are stunning :)
    STAY RUDE! :D

    ReplyDelete
  2. OMG ! Amazing !
    I'm dying over those pants ! Love them !

    xo ,
    Ana Catalarrana
    http://Sinbowtie.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.