Monday, 23 January 2012

Extra Bright Refreshment



Beanie - present 
Earrings - self-made 
Furry jacket - River Island
Sweatshirt and top - Second Hand

Some pieces of clothing can bring back memories. Like this furry jacket. It's from River Island where I had been working as a sales assistant before I left Amsterdam. I loved it: the people, the job, the atmosphere and I miss it so much... 

.....................................................

Pewne części garderoby przywołują miłe wspomnienia. Dokładnie tak mam z futerkiem z River Island gdzie pracowałam jako sprzedawca zanim wyjechałam z Holandii. Uwielbiałam to: ludzi, pracę i atmosferę. Tęsknie za tym....

2 comments:

  1. Spodnie i futerko są na prawdę świetne!

    ReplyDelete
  2. no jesteś niesamowita:)
    dzięki, że do mnie zajrzałaś. a Twój styl dla mnie jest najlepszy:D

    ReplyDelete

Thank you all for your comments. They are highly appreciated.